Μετά από σχεδόν δύο μήνες και έπειτα από σφοδρές πιέσεις έδωσε σήμερα (6/7) στη δημοσιότητα η κυβέρνηση τη λίστα με τα ποσά που έλαβαν περί τα 1.200 ΜΜΕ από την κρατική καμπάνια των 20 εκατ. ευρώ για τον κορονοϊό. 

Το «Σin» έκανε γνωστό εδώ και μέρες ότι έλαβε το …μυθώδες ποσό των 2.000 ευρώ από την καμπάνια. Οπως προκύπτει από τη λίστα, sites με πολύ μικρότερη επισκεψιμότητα – βάσει των στοιχείων της Alexa και των πλέον αξιόπιστων Google Analytics – πριμοδοτήθηκαν με δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Ιστοσελίδες οικονομικού, πολιτικού και ειδησεογραφικού περιεχομένου με επισκεψιμότητα περίπου 1/20 του Sofokleousin πήραν 15πλάσια έως και 30πλάσια ποσά.

Προφανώς επειδή ακολουθούν φιλοκυβερνητική γραμμή ή ανήκουν στη λίστα των «ημετέρων».

Παραθέτουμε ενδεικτικά ποσά (χωρίς ΦΠΑ 24%) που σύμφωνα με την δημοσιευθείσα λίστα δόθηκαν σε ιστοσελίδες από την συγκεκριμένη καμπάνια:

Όμιλος Μαρινάκη: IN.GR 253.000,  PARAPOLITIKA.GR 147.000, TANEA.GR 64.000.
Όμιλος Αλαφούζου: KATHIMERINI.GR 150.000, SKAI.GR 100.000, SKAIRADIO.GR 30.000.

IEFIMERIDA.GR (Χρ. Ράπτης) 250.000,

ECONOMISTAS.GR (Χρ. Ράπτης) 50.000,

 PROTOTHEMA.GR 250.000,

NEWMONEY.GR (Πρώτο Θέμα) 35.000,

ATHENSVOICE.GR 180.000,

 NEWSBOMB.GR 150.000,

 NEWSIT.GR (Ν. Ευαγγελάτος) 142.000,

CAPITAL.GR 120.000,

 LIBERAL.GR 120.000,

LIFO.GR 120.000,

NEWPOST.GR (Τ. Χατζής) 100.000. 

CNN.GR 100.000,

QUEEN.GR 100.000,

MONONEWS.GR 20.000,

BUSINESSDAILY.GR 15.000.

Μετά τη δημοσιοποίηση των ποσών που δόθηκαν σε κάθε ΜΜΕ, η κυβέρνηση οφείλει πλέον να αποσαφηνίσει και τα κριτήρια με τα οποία έγινε η κατανομή των κονδυλίων.

Όλη η λίστα εδώ

Πηγή: sofokleousin.gr