Τη συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας που υπέγραψαν Barilla και Algida για την πώληση παγωτού και σνακ στην Ιταλία, ανακοίνωσαν, νωρίτερα, οι δύο όμιλοι.

Η Barilla, με τα μπισκότα Gocciole είναι τα πρώτα σε πωλήσεις στη γειτονική χώρα, γνωστοποίησε ότι η συνεργασία θα αυξήσει τη ζήτηση για brands μπισκότων και σνακ της, ειδικά την καλοκαιρινή περίοδο, ενώ περιμένει πως θα καταστεί πιο ανταγωνιστική συνολικά στον τομέα των γλυκών και αλμυρών σνακ σε κανάλια κατανάλωσης εκτός σπιτιού όπου ανταγωνίζεται μεγάλους ξένους ομίλους όπως τη Ferrero.

Ο επικεφαλής Ιταλίας της Barilla, Φραντσέσκο Ντελ Πόρτο, τόνισε πως «είμαστε βέβαιοι ότι η αγορά παγωτού προσφέρει ενδιαφέρουσες προοπτικές και γνωρίζουμε ότι έχουμε brands και προϊόντα που παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον για τον Ιταλό καταναλωτή» και πρόσθεσε ότι στόχος του ομίλου είναι να διευρύνει την παρουσία του στην εκτός σπιτιού κατανάλωση, αξιοποιώντας την εμπειρία και το εκτεταμένο δίκτυο διανομής του κολοσσού Unilever.

Τα παγωτά που παρασκευάστηκαν από κοινού με το brand Cornetto της Algida, του ομίλου Unilever, όπως αναφέρει το OT.gr, θα στηριχτούν στις επιτυχημένες πωλήσεις των μπισκότων με σοκολάτα της Barilla και στις μπάρες δημητριακών, οι οποίες έχουν ενισχύσει την παρουσία του ομίλου στο πεδίο των σνακ.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, η συνεργασία θα αρχίσει τον Ιανουάριο του 2022, αρχικά με παρουσία στην Ιταλία, με στόχο να επεκταθεί και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Η Unilever βλέπει τη συμφωνία ως μια ευκαιρία να παράγει νέα προϊόντα σε έναν ανταγωνιστικό τομέα.

Αξίζει να σημειωθεί πως το 2017 η Unilever υπέγραψε συμφωνία με την Ferrero, την οποία βοήθησε να μπει στον τομέα του παγωτού, τόσο στην Ιταλία όσο και στο εξωτερικό.

Πηγή: sofokleousin.gr