Συνεχίζοντας την ανοδική πορεία που ακολουθεί σταθερά τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία σαπουνιών και ειδών προσωπικής φροντίδας ¨Παπουτσάνης” βελτίωσε περαιτέρω τις επιδόσεις της στο 9μηνο, αυξάνοντας τις πωλήσεις του κατά 24%.

Οπως ανακοινώθηκε, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 38,2 εκατ. ευρώ στο 9μηνο, έναντι 30,8 εκατ. στην αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Η εταιρεία σημείωσε υψηλές επιδόσεις στις πωλήσεις επώνυμων προϊόντων και σαπωνόμαζας. Ανοδικά κινήθηκαν και οι πωλήσεις προϊόντων που απευθύνονται σε ξενοδοχειακές μονάδες.

Σημειώνεται ότι το 22% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 11% από πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, το 51% από παραγωγή προϊόντων για τρίτους (εργασίες φασόν) και το 16% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.

Οι εξαγωγές αυξήθηκαν κατά 55% και ανήλθαν σε 22,5 εκατ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 59% του συνολικού κύκλου εργασιών,

Ο Μενέλαος Τασόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε: «Η σταθερή ενίσχυση των οικονομικών επιδόσεων της Παπουτσάνης, δημιουργεί αισιοδοξία για την περαιτέρω αναπτυξιακή της πορεία. Έτσι η έμφαση στην καινοτομία σε συνδυασμό με ανάπτυξη προϊόντων μεγαλύτερης προστιθέμενης αξίας, στην προώθηση των επώνυμων προϊόντων αλλά και οι σημαντικές επενδύσεις σε βιομηχανικό εξοπλισμό, έρευνα και ανάπτυξη αλλά εξίσου σημαντικό και σε ανθρώπινο δυναμικό που συνεχίζουν να υλοποιούνται, αποδεικνύεται ότι αποδίδουν. Τέλος για το τελευταίο τρίμηνο του έτους εκτιμούμε ότι θα επιτύχουμε περαιτέρω σημαντική ανάπτυξη σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, χάρη στις νέες συνεργασίες που είναι σε εξέλιξη αλλά και τη βελτίωση των ρυθμών ανάπτυξης της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ελλάδα και εξωτερικό. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι η σημερινή συγκυρία των ιστορικά υψηλών ναύλων από την ευρύτερη περιοχή της Ασίας σε συνδυασμό με τις μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις μας ευνοούν σημαντικά και όσον αφορά τις πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων αλλά και περισσότερο ίσως σαπωνόμαζας ακόμα και αν πρόκειται για τους πιο βασικούς τύπους (commodities) που παραδοσιακά εξυπηρετούνται από την Ινδονησία και Μαλαισία».

Οι πωλήσεις επώνυμων προϊόντων, εξαιρουμένων των αντισηπτικών αυξήθηκαν κατά 44% το εννεάμηνο του 2021 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020 και κατά 2% συμπεριλαμβανομένου του αντισηπτικού. Σημειώνεται ότι κατά το 2020 η συγκεκριμένη κατηγορία ωφελήθηκε σημαντικά από τις αυξημένες πωλήσεις αντισηπτικών, ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19.

Η κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων κατά το εννεάμηνο του 2021 αυξήθηκε κατά 48% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020. Εκτιμάται βελτίωση του ρυθμού ανάπτυξης κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2021, αλλά και για το σύνολο του έτους, καθώς τα μηνύματα από την αγορά ξενοδοχειακών είναι ιδιαιτέρως θετικά, κυρίως στο εξωτερικό.

Η κατηγορία προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα) παρουσίασε αύξηση 27% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2020. Η ανάπτυξη αυτή προήλθε κυρίως από την περαιτέρω σημαντική διεύρυνση συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρείες του εξωτερικού για την παραγωγή των προϊόντων τους, συνεργασίες που έχουν ήδη ξεκινήσει από το 2019 και συνεχίζουν να αναπτύσσονται.

Η κατηγορία βιομηχανικών πωλήσεων σαπωνομαζών αναπτύχθηκε κατά 38% και αφορά κυρίως εξαγωγές. Η ανάπτυξη οφείλεται στην εδραίωση της εταιρείας ως ενός από τους βασικότερους προμηθευτές ειδικών σαπωνωμαζών στη διεθνή αγορά, στη συνεχή διεύρυνση του πελατολογίου αλλά και στην προσφερόμενη γκάμα προϊόντων. Η παράλληλη έναρξη διάθεσης των συνθετικών σαπωνομαζών, ειδικών προϊόντων, πολύ θετικού οικολογικού αποτυπώματος και μεγάλης προστιθέμενης αξίας, εκτιμάται ότι θα ενισχύσει περαιτέρω την κατηγορία.

Πηγή: sofokleousin.gr