Για 4η συνεχή χρονιά διοργανώνονται τα Loyalty Awards με στόχο να παρουσιάσουν τις βέλτιστες πρωτοβουλίες στα προγράμματα αφοσίωσης πελατών.

Ιδιαίτερα φέτος η παρουσίαση πρακτικών customer loyalty έχει ένα παραπάνω ενδιαφέρον για τις εταιρίες καθώς η κρίση της πανδημίας ανέδειξε τη σημασία της ύπαρξης στοχευμένων πρωτοβουλιών που στοχεύουν στην θετική εμπειρία και την αφοσίωση των πελατών τους.

Τα Loyalty Awards διαρθρώνονται σε 17 ενότητες και μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα επιχειρήσεις που σχεδιάζουν, εφαρμόζουν, υιοθετούν προγράμματα loyalty, αλλά και εταιρείες που παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες ή σχετικά προϊόντα τεχνολογίας.  

Την αξιολόγηση αναλαμβάνουν 37 εκπρόσωποι από τον ακαδημαϊκό και επιχειρηματικό χώρο αλλά εκπρόσωποι θεσμικών φορέων. Ο Πρόεδρος της επιτροπής αξιολόγησης, Καθηγητής Γεώργιος Ι. Σιώμκος αναφέρει στο χαιρετιστήριο μήνυμά του: «Σήμερα, στην εποχή του COVID-19, όλο και περισσότερο, οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα επενδύουν στο χτίσιμο αποδοτικών σχέσεων με τους πελάτες τους μέσω της ανάπτυξης καινοτόμων loyalty programs. Ενδεικτικά, το 37% των καταναλωτών δηλώνουν ότι πρόσφατα άρχισαν να χρησιμοποιούν μια νέα μάρκα λόγω του καινοτόμου ή συμπονετικού τρόπου που έχουν ανταποκριθεί στην πανδημία (Edelman Trust Barometer 2020). Κατ’ επέκταση, τα loyalty programs και rewards των επιχειρήσεων, πλέον, δύνανται να ενσωματώνουν κοινωνικές και συμπεριφορικές δράσεις, οι οποίες αποσκοπούν όχι μόνο σε οικονομικές ωφέλειες στους πελάτες τους αλλά παράλληλα σε ωφέλειες συνολικά για την κοινωνία. Όλοι οι υψηλού επιπέδου συντελεστές του θεσμού των Loyalty Awards 2021 αποτελούν τα εχέγγυα μιας αξιοκρατικής, έγκριτης και αδιάβλητης διαδικασίας υποβολής και αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων που αναμένεται και φέτος να σημειώσουν νέο ρεκόρ».

Ο πρόεδρος του ΕΙΕΠ Frank Thibaut σημειώνει: «Είναι γνωστό ότι το brand loyalty είναι ουσιώδης παράγοντας που συνεισφέρει τα μέγιστα στην εταιρική βιωσιμότητα. Ειδικά, σε περιόδους ξαφνικών και έντονων οικονομικο-κοινωνικών μεταβολών, η πελατειακή πιστότητα αναδεικνύεται σε παράγοντα κλειδί γι’ αυτό και κάθε επιτυχημένη εταιρική στρατηγική χρειάζεται να εμπεριέχει loyalty programs, στοχευμένες επιβραβεύσεις, που ενισχύουν την εταιρική και προϊοντική πιστότητα του. Συνεπώς, τα loyalty awards της BOUSSIAS, έρχονται για να γιορτάσουν την αριστεία και την καινοτομία στο brand loyalty αναγνωρίζοντας τις κορυφαίες εταιρίες στον τομέα αυτό». 

Τα βραβεία διοργανώνονται από την BOUSSIAS, με την τιμητική υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών και την επιστημονική συνεργασία του Εργαστηρίου Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών.  

Χρυσός Χορηγός των Loyalty Awards 2021 είναι η εταιρεία Warply.

Η on line υποβολή των υποψηφιοτήτων συνεχίζεται μέχρι την Παρασκευή 2 Απριλίου. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν το www.loyaltyawards.gr ή να επικοινωνήσουν με τον Χάρη Πορέτση στο 210 6617777 (εσωτ. 139), [email protected]

Πηγή: sofokleousin.gr