Στην αρμόδια επιτροπή κατατέθηκαν σήμερα και ανοίχτηκαν οι φάκελοι των κοινοπρακτικών σχημάτων που ενδιαφέρονται να αναλάβουν την κατασκευή της νέα διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρα- Ρίο, προϋπολογισμού 477 εκατ. ευρώ συν ΦΠΑ.

Ο έλεγχο των νομιμοποιητικών εγγράφων των συμμετεχόντων θα ολοκληρωθεί στις αρχές Μαρτίου. Στη συνέχεια, η ΕΡΓΟΣΕ θα προσκαλέσει τους υποψηφίους να συμμετάσχουν στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού, που περιλαμβάνει τη διενέργεια ανταγωνιστικού διαλόγου και την υποβολή δεσμευτικών προσφορών.

 Σταδιακά θα ανοίγουν οι φάκελοι για τα άλλα πέντε σιδηροδρομικά έργα συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης 4 δισ. ευρώ, που τρέχει η ΕΡΓΟΣΕ.

Επισημαίνεται ότι για τη γραμμή Πάτρα -Ρίο και για υπόλοιπα σιδηροδρομικά έργα έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον τα σχήματα: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Ιντρακάτ, Ακτωρ/Ελλάκτωρ- Mytilineos και Αβαξ – Alstom

Ο διαγωνισμός για τη γραμμή Ρίο – Πάτρα αφορά τη μελέτη και κατασκευή νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ρίο – Νέος Λιμένας Πατρών, συνολικού μήκους 11 χλμ.

Το μεγαλύτερο τμήμα της νέας γραμμής θα κατασκευαστεί πάνω στη χάραξη της υφιστάμενης, που βρίσκεται σε λειτουργία. Το τμήμα της που διέρχεται από πυκνό αστικό ιστό εντός της πόλης της Πάτρας, θα υπογειοποιηθεί.

Πηγή: sofokleousin.gr