Ένας αριθμός ρεκόρ 23 Γκραν Πρι μεταξύ του Μπαχρέιν στις 20 Μαρτίου και του Αμπού Ντάμπι στις 20 Νοεμβρίου, χωρίς ενδιάμεσο σταθμό την Κίνα, αποτελούν το πολυάσχολο πρόγραμμα της Φόρμουλα Ένα για το 2022.

Αυτό το σύνολο των 23 αγώνων, εάν το επιτρέψει η πανδημία του κορονοϊού, είναι ένα ρεκόρ που θα έπρεπε να είχε επιτευχθεί το 2021, πριν τις ακυρώσεις και τον επανασχεδιασμό της χρονιάς.

Η κύρια έκπληξη του προγράμματος που επικυρώθηκε από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού την Παρασκευή είναι η απουσία για τρίτη διαδοχική χρονιά του κινεζικού GP στη Σαγκάη, «λόγω των σημερινών συνθηκών της πανδημίας». Ο αγώνας θα αντικατασταθεί από τον Γκραν Πρι της Ίμολα στην Ιταλία στις 24 Απριλίου. «Η Κίνα θα επιστρέψει μόλις οι συνθήκες το επιτρέψουν», ανέφερε η Φόρμουλα Ένα σε ανακοίνωσή της.

Όπως ήταν αναμενόμενο, ένα δεύτερο Γκραν Πρι στις Ηνωμένες Πολιτείες (αγορά προτεραιότητας για την φόρμουλα Ένα και τον ιδιοκτήτη της από το 2017, τον αμερικανικό όμιλο Liberty Media) θα εκκινήσει στο Μαϊάμι της Φλόριντα στις 8 Μαΐου.

Σε αντίθεση με ό,τι είχε γίνει πριν από την πανδημία, η σεζόν θα ανοίξει στο Μπαχρέιν, πριν κατευθυνθεί στη Σαουδική Αραβία (η οποία πρόκειται να φιλοξενήσει το πρώτο της Γκραν Πρι στους δρόμους της Τζέντα στις 5 Δεκεμβρίου) στις 27 Μαρτίου.

Το Γκραν Πρι της Αυστραλίας έχει προγραμματιστεί για τις 10 Απριλίου, πριν από την Ίμολα και το Μαϊάμι.

Ακολουθούν τα Γκραν Πρι της Ισπανίας (22 Μαΐου), του Μονακό (29 Μαΐου), του Αζερμπαϊτζάν (12 Ιουνίου) και του Καναδά (19 Ιουνίου), τα οποία είχαν ακυρωθεί τα τελευταία δύο χρόνια.

Τέλος, το Γκραν Πρι του Μονακό θα διαρκέσει τρεις ημέρες και όχι περισσότερο από τέσσερις όπως γινόταν παραδοσιακά.

Πηγή: sofokleousin.gr