Στον ΟΤΕ επιρρίπτει το «Ελληνικό Κτηματολόγιο» την ευθύνη για την κατάρρευση της πλατφόρμας των ψηφιακών υπηρεσιών, η οποία είναι απροσπέλαστη από αρκετούς χρήστες από την Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου, ενώ η λειτουργία της δεν έχει αποκατασταθεί πλήρως έως τώρα.

Σύμφωνα με τον φορέα του Κτηματολογίου, «την Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου, 2020, το Κτηματολόγιο αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα δικτύου, το οποίο οφείλεται σε αδυναμία του ΟΤΕ και είχε ως συνέπεια την απώλεια των δικτυακών υπηρεσιών προς κάποιους χρήστες, γεγονός το οποίο ενδέχεται να διαρκέσει τις επόμενες ημέρες».

Το πρόβλημα – όπως εξηγούν στελέχη του ΟΤΕ – προέκυψε κατά τη διάρκεια εργασιών αναβάθμισης του συστήματος. Ωστόσο, εδώ και ώρες αυτό έχει αποκατασταθεί. Οσο για τη συνέχιση της αδυναμίας πολλών χρηστών να εισέλθουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, αυτή αποδίδεται από τις ίδιες πηγές στο γεγονός ότι απαιτείται ένα χρονικό διάστημα μέχρι να ενημερωθούν όλοι οι πάροχοι. Είναι χαρακτηριστικό ότι η σελίδα επαναλειτουργεί ήδη για τους χρήστες κάποιων παρόχων, αλλά όχι για το σύνολο των χρηστών.

Σύμφωνα με στελέχη του Εθνικού Κτηματολογίου, το πρόβλημα αφορά τόσο το ktimanet.gr όσο και το Ktimatologio.gr, ενώ αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που εντοπίζεται αντίστοιχο ζήτημα, καθώς τον περασμένο Ιούνιο η πλατφόρμα παρέμεινε εκτός λειτουργίας για τρεις ημέρες.

Ωστόσο, όπως προσθέτουν, οι συνέπειες τώρα είναι μεγαλύτερες δεδομένου ότι επηρεάζεται διευρυμένος αριθμός χρηστών λόγω της έναρξης παροχής περισσότερων ψηφιακών υπηρεσιών από το Εθνικό Κτηματολόγιο, αλλά και της συνεχούς υποβολής πράξεων από δικηγόρους και συμβολαιογράφους στο σύστημα.

Αναφέρουν, μάλιστα, χαρακτηριστικά ότι μόνο τους τελευταίους 12 μήνες καταγράφηκαν 360.000 νέοι μοναδικοί επισκέπτες στην ιστοσελίδα του φορέα, εκ των οποίων οι 120.000 δήλωσαν ψηφιακά την ιδιοκτησία τους. Επιπλέον, υπολογίζεται ότι ετησίως διατίθενται ηλεκτρονικά από το Κτηματολόγιο περίπου 3 δισεκατομμύρια εικόνες.

Πηγή: sofokleousin.gr