Ανοίγοντας νέα καταστήματα Zara στα δυτικά προάστια της Αθήνας, η ισπανική πολυεθνική Inditex συνεχίζει την επέκταση στην ελληνική αγορά, όπου κατέχει ήδη ηγετική θέσει στις λιανικές πωλήσεις ειδών ιματισμού.

Η εταιρεία υπέστη μεγάλο πλήγμα από την πανδημία και τα lockdown, αλλά περέμεινε κερδοφόρος και είναι σε θέση να χρηματοδοτήσει επεκτατικές κινήσεις, προσβλέποντας την μετα-Covid  εποχή. Στην ετήσια χρήση της (Απρίλιος 2020 – Μάρτιος 2021) που συνέπεσε με  την έξαρση της πανδημίας, οι συνολικές πωλήσεις της στην Ελλάδα μειώθηκαν κατά 43% (στα 168 εκατ. ευρώ). Ομως τα κέρδη της διατηρήθηκαν σε υψηλά επίπεδα και ανήλθαν σε 8 εκατ. ευρώ, από 13,6 εκατ. στην αμέσως προηγούμενη  χρήση.

Τώρα ετοιμάζεται να εγκαινιάσει ένα νέο μεγάλο κατάστημα στο εμπορικό κέντρο River West, στοχεύοντας στο καταναλωτικό κοινό των δυτικών προαστίων. Επισημαίνεται ότι η φίρμα Zara είναι παρούσα River West από το 2018, με κατάστημα επιφάνειας 2.500 τ.μ. με γυναικεία και παιδική μόδα. Το νέο κατάστημα θα απευθύνεται κυρίως στο αντρικό κοινό, προσφέροντας μεγάλη γκάμα προϊόντων.

Καθοριστικής σημασίας για την περαιτέρω ανάπτυξη και τη στρατηγική  επέκτασης του ομίλου στην ελληνική αγορά είναι η απόφαση της Zara Hellas να απορροφήσει τις εδώ θυγατρικές της και άλλες συνδεδεμένες εταιρείες του ομίλου Inditex, που προωθούν και διαχειρίζονται τις φίρμες Massimo Dutti, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Oyshο, και Uterque.

Καθώς οι προδιαγραφές του καταστήματος δεν επέτρεπαν ευρύτερο χαρτοφυλάκιο προϊόντων, ο νέος χώρος αναμένεται να δώσει την ευκαιρία στο δημοφιλές σήμα να επεκτείνει την παρουσία του. Έτσι θα διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο απευθυνόμενο και στο ανδρικό κοινό, που μέχρι σήμερα απευθυνόταν στα καταστήματα Mango, H&M, Benetton και Manetti.

Πηγή: sofokleousin.gr