Στις πρώτες ημέρες λειτουργίας της νέας ψηφιακής πλατφόρμας id.gov.gr, οι Έλληνες πολίτες έσπευσαν να κλείσουν ραντεβού για τη νέα ταυτότητα. Μέχρι σήμερα, έχουν προγραμματιστεί 56.205 ραντεβού από τα περίπου 422.000 που είναι διαθέσιμα μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2024.
Η διαδικασία για τον προγραμματισμό του ραντεβού είναι απλή και φιλική προς τον χρήστη. Ο πολίτης επιλέγει την Αρχή Έκδοσης βάσει της διεύθυνσης μόνιμης ή προσωρινής διαμονής του στην Ελλάδα, αναζητά συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη διαθέσιμη λίστα και κλείνει το ραντεβού του για φυσική παρουσία. Τα απαραίτητα στοιχεία αντλούνται αυτόματα από το Μητρώο Πολιτών και το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ). Σε περίπτωση που τα στοιχεία του δεν είναι επικαιροποιημένα στο ΕΜΕπ, θα χρειαστεί να τα ενημερώσει είτε επί τόπου είτε να τα συμπληρώσει με δήλωση.
Αφού ολοκληρωθεί η υποβολή του αιτήματος, ο πολίτης θα λάβει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με πληροφορίες για το ραντεβού και τα στοιχεία επικοινωνίας της επιλεγμένης Αρχής Έκδοσης. Είναι δυνατή η επαναπρογραμματισμός ή ακύρωση του ραντεβού, καθώς και η υποβολή νέου αιτήματος έως και μία ώρα πριν από την προγραμματισμένη ώρα.
Επιπλέον, ο ενδιαφερόμενος θα λαμβάνει υπενθυμίσεις μέσω email πριν από την ημερομηνία του ραντεβού. Σημαντικό είναι ότι σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής της ταυτότητας, ο πολίτης καλείται να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την αρμόδια Αρχή Έκδοσης της περιοχής του για να προγραμματίσει νέο ραντεβού.
Πηγή: newsbeast.gr