Το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη έχει προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές στη διαδικασία έκδοσης Δελτίων Ταυτότητας, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Με τη νέα ρύθμιση, οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν τα δικαιολογητικά για την έκδοση νέου δελτίου ταυτότητας σε οποιαδήποτε αρμόδια Υπηρεσία Ασφάλειας, ανεξαρτήτως του τόπου κατοικίας τους. Αυτό σημαίνει ότι η διαδικασία δεν περιορίζεται πια σε τοπικό επίπεδο και όλοι οι πολίτες θα εξυπηρετούνται από τις Υπηρεσίες Ασφαλείας, όπως τα Τμήματα Ασφαλείας στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη, καθώς και σε άλλες περιοχές.
Η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται πλέον πιο ευέλικτη και άμεση. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν οποιαδήποτε αρμόδια αστυνομική αρχή για την κατάθεση των δικαιολογητικών τους, μειώνοντας έτσι τον χρόνο αναμονής. Η διαδικασία απλοποιείται, ελαχιστοποιώντας τις καθυστερήσεις και διευκολύνοντας την εξυπηρέτηση, καθώς δεν χρειάζεται να αναζητούν την τοπική αρμόδια αρχή.
Προβλέπεται επίσης η δυνατότητα ψηφιακού προγραμματισμού ραντεβού μέσω της πλατφόρμας id.gov.gr, η οποία υλοποιήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Η είσοδος γίνεται μέσω των κωδικών Taxisnet, παρέχοντας τη δυνατότητα στους πολίτες να επιλέγουν ημέρα και ώρα για την εξυπηρέτησή τους, με αυτόματα αντλούμενα στοιχεία από το Μητρώο Πολιτών.
Με την ολοκλήρωση της υποβολής του αιτήματος, οι ενδιαφερόμενοι λαμβάνουν email με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την επόμενη διαδικασία. Είναι δυνατή η επαναπρογραμματισμένη ή ακύρωση του ραντεβού, συμμετέχοντας ακόμη και ο πολίτης για ανήλικα τέκνα άνω των 12 ετών.
Για τους πολίτες που έχουν χάσει ή έχουν υποστεί κλοπή του Δελτίου Ταυτότητας, είναι απαραίτητο να επικοινωνήσουν με την αρμόδια Αρχή Έκδοσης για την προγραμματισμένη έκδοση νέου δελτίου.
Το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη παραμένει στη διάθεση των πολιτών για συνεχή βελτίωση της καθημερινότητας και ενίσχυση της ασφάλειας τους.
Πηγή: newsbeast.gr