Προσαρμόζοντας τα δίκτυα διανομής και τη στρατηγική πωλήσεων στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς, η Coca-Cola Τρία Έψιλον δημιουργεί νέες δομές προώθησης προϊόντων και προσλαμβάνει προσωπικό που θα τις στελεχώσει.

προχωρά σε αναβάθμιση της δομής πωλήσεων,Προασ για να ανταποκριθεί στις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών της και στη νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί εν μέσω πανδημίας, με στόχο την άριστη εξυπηρέτησή τους.

Οπως αναφέρει η εταιρεία, περνά πλέον από τη στρατηγική ανά γεωγραφική περιοχή σε εθνική στρατηγική ανά κανάλι. Με αυτή την προσέγγιση ενισχύει την εστίαση, ενώ παράλληλα αξιοποιεί σημαντικά insights και καινούργιες ευκαιρίες ανάπτυξης σε ανερχόμενα κανάλια όπως το e-commerce.

Επιπλέον, επενδύοντας στο ανθρώπινο δυναμικό της, ενισχύει την ομάδα πωλήσεων με προσλήψεις, εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις και σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης για τους εργαζομένους της.

Ο Λευτέρης Σκαράκης, Διευθυντής Πωλήσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε σχετικά: «Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον επιδιώκουμε πάντα να είμαστε ο καλύτερος συνεργάτης για τους πελάτες μας. Η αγορά αλλάζει, οι πελάτες και οι καταναλωτές έχουν πλέον νέες ανάγκες, η καινοτομία και η τεχνολογία αλλάζουν τη ζωή μας. Οφείλουμε να εξελιχθούμε και να είμαστε έτοιμοι για τη νέα εποχή. Με το νέο μας μοντέλο βελτιώνουμε περαιτέρω την εξυπηρέτηση των πελατών μας, δημιουργώντας νέες κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης μαζί με τους συνεργάτες μας».

Σύμφωνα με το νέο μοντέλο, διαμορφώνονται 4 μεγάλες ομάδες στη δομή πωλήσεων:

1. Modern Trade

2. HoReCa

3. Χονδρεμπορίου

4. ομάδα του Field Sales

Πηγή: sofokleousin.gr