Για 4η χρονιά, ο θεσμός των Loyalty Awards, που διοργανώνεται από την BOUSSIAS, παρουσίασε τα πιο καινοτόμα και αποτελεσματικά για την αφοσίωση των πελατών, προγράμματα loyalty στη χώρα μας.

Δεδομένων των δύσκολων συνθηκών λόγω της πανδημίας, η συμμετοχή φέτος ξεπέρασε κάθε προσδοκία και προηγούμενο και κορυφώθηκε με την Τελετή Απονομής και Φωτογράφισης που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 1 Ιουνίου, στο House 124, στην Αγ. Παρασκευή, με την παρουσία των νικητών και μελών της Κριτικής Επιτροπής. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την απόλυτη τήρηση του υγειονομικού πρωτοκόλλου και αυστηρά μέτρα προστασίας από την Covid-19, ενώ οι παρευρισκόμενοι είχαν υποβληθεί σε τεστ.  

Ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής αξιολόγησης, καθηγητής Γεώργιος Σιώμκος αναφέρει σχετικά με τη φετινή διοργάνωση: «Φέτος, για 4ο συνεχόμενο έτος, παρουσιάζουμε τους νικητές των υψηλού κύρους Βραβείων Loyalty. Στην πορεία αυτών των χρόνων, ο θεσμός των Βραβείων Loyalty της BOUSSIAS, έγινε δεκτός με ενθουσιασμό και υιοθετήθηκε πλήρως από την κοινότητά μας. Όπως όλοι γνωρίζουμε, η περασμένη χρονιά χαρακτηρίστηκε ως έτος υψηλής αβεβαιότητας κατά τη διάρκεια της οποίας συνέβησαν παγκοσμίως πρωτοφανή γεγονότα. Η ελπίδα όμως δεν έλειψε, και έτσι όλοι εμείς ατενίζουμε ένα λαμπρό μέλλον με την προσδοκία ότι θα ξεπεράσουμε επιτυχώς την ταραχώδη αυτή περίοδο. Πραγματικά, το πνεύμα επιχειρηματικότητας και δημιουργικότητας, οι ικανές δεξιότητες management και η σκληρή ομαδική εργασία, συνέβαλαν στην επιτυχία. Μετά από μια αυστηρή διαδικασία αξιολόγησης, αναδεικνύουμε και τιμούμε τους εφετινούς νικητές για την αφοσίωσή τους στην κοινωνία στην οποία ζούμε, για την ηθική τους και την επιτυχία τους να δημιουργούν αξία για τον πελάτη». 

Τιμητική Διάκριση

Η φετινή διοργάνωση των Loyalty Awards απονέμουν τιμητική διάκριση στον κύριο Κωνσταντίνο Μαχαίρα, Πρόεδρο ΙΕΛΚΑ για το σύνολο της προσφοράς του στην αναγνώριση των πρωτοβουλιών Customer Loyalty στη χώρα μας. Το τιμητικό βραβείο παρέλαβε ο κύριος Μαχαίρας από τον κύριο Frank Thibaut, Πρόεδρο ΔΣ ΕΙΕΠ κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής και φωτογράφισης.

Κορυφαίες Διακρίσεις

Ως Loyalty Agency της χρονιάς διακρίθηκε η Warply για μία σειρά βραβευμένων έργων που αφορούν τους: Υπουργείο Τουρισμού και ΕΟΤ (Visit Greece App), ΕΚΟ (ΕΚΟ Mobile Application), Γερμανός (G – App), Pernod Ricard Hellas (JAMESON J-CLUB Mobile Application), Anytime By Interamerican (Anytime Club), Eurobank (€ΠΙΣΤΡΟΦΗ EUROBANK), Ελληνικό Υπουργείο Ανάπτυξης κα Επενδύσεων και η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή (e-Καταναλωτής) και το πρόγραμμα Warply Smart Vending.

Τον τίτλο Loyalty Marketer of the Year απέσπασαν η Τράπεζα Πειραιώς και η Παπαστράτος που ισοψήφησαν σε βαθμολογία στις κατηγορίες που υπέβαλαν. Συγκεκριμένα η Τράπεζα Πειραιώς ξεχώρισε με τα πρόγραμματα “yellow” και “Ψωνίζω στη Γειτονιά” και η Παπαστράτος με την ψηφιακή πλατφόρμα επικοινωνίας B2B2C της Μικρής Λιανικής – Παπαστράτος Open. Τον τίτλο Loyalty Brand of the Year απέσπασε η Visit Greece για την ελληνική ταξιδιωτική πλατφόρμα Visit Greece app που δημιούργησε η Warply για το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ.

Τη διάκριση Platinum για την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα Best Use of Marketing & Communication απέσπασε η Goody’s Everest για το All Star Club. Η Warply απέσπασε τα δύο ακόμα Platinum βραβεία που απονεμήθηκαν, στην ενότητα Best in Loyalty & Engagement με το Visit Greece App και στην ενότητα Best Use of Digital Technology με το G-App, της Γερμανός.

Τα βραβεία διοργανώνονται με την Τιμητική Υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών και την επιστημονική συνεργασία του Εργαστηρίου Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών. Χορηγοί Επικοινωνίας είναι το  Epixeiro, Franchise και Sofokleousin.gr 

Χρυσός Χορηγός των Loyalty Awards 2021 είναι η εταιρεία Warply.

Δείτε το σύνολο των νικητών και των διακρίσεων στον πίνακα που έχει αναρτηθεί στο www.loyaltyawards.gr.

Πηγή: sofokleousin.gr